<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5424382652054388012\x26blogName\x3dall+about+me+me+me+%3Dx\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://randomnism-corner.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://randomnism-corner.blogspot.com/\x26vt\x3d-6817798570777875995', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
randomnism-corner.blogspot.com
Skating, gaming and anime is my life.
Saturday, June 7, 2008

Alrights ppl!

I realised that there are alot of i-dun-understand-english ppl or i-jus-wan-to-seek-attention ppl in my blog!

Rule #1:
Dun be a illiterate person or an attention seeker if u wanna visit my blog.

Example for attention seeker:
There once live this flamer/spammer.
This person visited randomnism-corner.bs.com
She thinks : sigh..nobody gives me any attention!
Thus,to gain attention she started to act big and go scold the blogger of randomnism-corner.bs.com
Well girl,i dun anyhw giv attention to attention seekers as i find them stupid so pls fuck off if u are one of them.

Example for illiterate person:
There once live this person whose name is Geraldine but she doesn't know english that well but acted as though she has a degree in that subject.
One night,she was happily surfing the net when she came upon randomnism-corner.bs.com
She was furious to find someone's english 'as good as hers',or so she thinks.
So she flamed that blogger.
Well....
There are a few mistakes when she flamed me.
Mistake #1 :
In my disclaimer,i clearly put :
"Hate me? Fuck You."
Translation : Fuck off if u hate me.
She hates me....
BUT!
i dun see her fucking off!!! =_=
Mistake #2 :
Her name is Geraldine.
But when she flamed me in my tagboard.
She put her name as Geradine.
See the difference?
Now...
WHO THE FUCK IS SO DUMB LIKE THIS GERALDINE PERSON HERE WHO CAN SPELL HIS OR HER OWN NAME WRONG?!?!?!

Geez!
At least if u wanna scold me can u not be so stupid?!
Sigh..
Sad to say there is this childish,moronic,one-of-a-kind jackass in this world..
Well...
Should i be honored that this childish,moronic,one-of-a-kind jackass tags my blog?
Maybe i should as this jackass is one-of-a-kind.
UNIQUE!!!!
Get my drift?
Haha..

Anyways,i removed her tags as i can't let my friends be exposed to that kind of childish,moronic,one-of-a-kind english.


Back to my day..
Was late for work today cos of some matters.
Work was fun! :D
Took pics wif jiawan.
Haha



But there is this moronic(again) dog that keeps spoiling the fun!
Jiawan,u should know who. Haha =x
This moronic dog acted as though she is the boss of that cafe!
Well..
One thing to say to her : WAIT LONG LONG TO BECOME THE BOSS!
Damn..
I wonder how many moronic ppl are there in this world these days.
Oh well..
Not bothered to go find out.
LOL!
Was sms-ing sean ALMOST the whole day.
Haha..
Tmr he going serangoon to do something to his hair(i donno wat so dun bother asking)
Then he say he wan come visit me.
LOL!
Anyways,me and jiawan were singing jay chou's song!
LOL!!
After work,me and jiawan went to mac to find her boyfren.
Then they lompang me home by cab!
Haha!
Plus jiawan keep di-siao her boyfren la!
I wanted to laugh out loud but i think ppl will call mental hospital if i did that.
LOL!
So here i am blogging!
Nothing much happen this days.
Haha!
Tmr maybe something will happen?
I DONNO!
BUT WE SHALL SEE!


Bye ppl!!!
:D

0 ppl kena randomnism.
being random at 11:59 PM



*CAUTION*



Help me click on the ads and i shall giv u 10cents! =D
What?! Dont look down on 10cents ok! 10cents can let u go coffeeshop toilet hor!
And if u collect ten 10cents u gt $1. Thn if u collect ten more 10cents u gt $2 thn can go daiso buy something!
So...NEVER EVER LOOK DOWN ON 10CENTS!

Freedom of random-ness still exist.
Love me or hate me,its still an obsession.

Warning!
The owner of this blog has A.D.D(Attention deficit disorder).
People with A.D.D has a tendacy to go off topic.
Which results in her saying random things at a random timing.
So it will be like they wont say finish what they wanted to say.
So....OOOH BUTTERFLY!
Sorry about that...ok,so i was saying.........
My favourite number which is 7,minus 3 is 4!
I thought you might want to know that.....

BEST VIEWED IN IE!

random people visiting
THE RANDOMER =D

Crystal, 16dec1993.
Assumption English School.
Skater. Future Slalomist.
Anime and gaming fanatic.
No life.
Tiongxim towards MDDjoker<33
Nobody's 3008092130 =x
Garena BlackShot ign: XiaoC
SGC ign: crystal1993
Contactable at :

Msn | Friendster




SHE WANTS:

Seba FR2
Master my skating(basic)
A proper wrist guard
Master T Brake!
Learn Slalom(Future)
learn c-walk
webcam(so can entertain weixian.LOL!)
N81 phoneLOST
black sony ericsson k770i
crumpler bag pack
new wallet
friendship slippers(with weixian)
friendship cap(with weixian)
tattoo(with jiawan and kesha)
2nd tattoo(with kesha)
digital camera
a new jacket
DBSK jacket!(with weixian)
nose piercingCLOSED
2nd ear piercing
slim down(!!!!!)
BLACK PSP
black and red DS lite
PINK IC!
promote to sec4 EXPRESS
Get good grades for O lvls
and the never ending list continues....
RANDOM CRAP!

Spammers are not welcome.



CREDITS

Designer, background etc. : RANDOM!